loading...
آریا بلاگ
شاهین بازدید : 377 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (1)

Dark Avenger

پیش نیاز : آندروید ۲,۲ و بالاتر

آیا می خواهید که با یک بازی ترسناک و زیبا لذت هیجان را در اندروید خود تجربه کنید؟ می تواند بازی Dark Avenger را دانلود کنید و لذت ببرید.
شیطان از خواب خود بیدار می شود. قهرمانان ما باید نیرو یابد و به اعماق جهنم ارسال شوند و با نیروهای تاریکی مبارزه کنند. شما میتوانید یکی از این قهرمانان را برای فرستادن به جهنم انتخاب کنید و با ارتقاء درجات آنان میتوانید بهتر به مبارزه بپردازید، شما پیش از این همچین بازی هیجان انگیزی را به هیچ عنوان تجربه نکرده اید!جمع آوری گنجینه های افسانه ای و قدرتمند، در مسیر خود که میتواند به رهایی جهان از شر جهنمیان ختم شود.

شاهین بازدید : 236 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (1)

بازی عصر یخبندان

پیش نیاز : آندروید ۲,۱ و بالاتر

آیا دوست دارید که با یک بازی بسیار زیبا در اندروید خود سرگرمی واقعی را تجربه کنید؟پیشنهاد ما به شما دانلود بازی عصر یخبندان است.
Ice Age Village شاید تا به حال انیمیشن عصر یخبندان را دیده باشید . انیمیشنی که به عنوان بهترین ها برگزیده شده است و از طرفداران زیادی برخوردار میباشد ما در این پست بازی آن را برای سیستم عامل اندروید آمادده کرده ایم.
در این نسخه از بازی تغییراتی مثبتی از قبیل اضافه شدن زیستگاه های جدید صورت گرفته که لذت بازی را دو چندان کرده است.

شاهین بازدید : 28517 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

یاس

 

بیوگرافی یاس

 

یاسر بختیاری در 30 خرداد 1361 در تهران متولد شد او در سن 16 سالگی ابتدا با گوش دادن به موسیقی رپ کار خود را آغاز کرد و این زمانی بود که پدرش از سفرهای تجاری اش از آلمان برگشت و برای او آخرین سی دی توپاک و سایر موسیقی های هیپ هاپ را آورد .
 

پس از مرگ ناگهانی پدرش ، یاس با پذیرش مسئولیت خانواده و مراقبت از آنها مواجه شد . با بدهی هایی که پدرش برجا گذاشته بود به سختی قادر بود که از عهده خانواده و مخارج زندگی بر آید . یاس در سن 18 سالگی مجبور شد تمام آرزو های دانشگاه خود را کنار بگذارد و دانشگاه را ترک کند و شروع به کار نمود تا از کل خانواده حمایت نماید .
 

این مقارن با زمانی بود که او شروع به نوشتن شعر نمود و سپس شعرها رابه موسیقی تبدیل کرد . این اولین راهی بود که او را با ذهن و فکر پدرش نزدیک میکرد . پس از زلزله بم در ایران ، یاس از جان باختن بسیاری از مردم ایران ( تقریباً 50 هزار نفر ) در این حادثه ، به شدت ناراحت شد و او آهنگ " بم " را برای اولین بار نوشت و این آغاز حرفه خوانندگی او بود.
 

او تشخیص داد که از طریق موسیقی رپ می تواند به مردم نزدیک شود و می تواند به سادگی و ساده تر از تمام فرم های موسیقی که فقط شامل چند دسته خواننده و شعر است تمام منظور خود را بیان کند .
 

  فهمید که از طریق موسیقی ، قادر است به مردم الهام ببخشد و الهام بخش میلیون ها جوان ایرانی باشد ، سپس او تصمیم گرفت تا آهنگ های خود را برای دولت مطرح کند و مجوز ارائه یک آلبوم را بگیرد .
 

او از مقامات اداری سالیان زیادی پاسخ نشنید . یاس تلاش زیادی کرد و بارها و بارها سبک آهنگ های او را ( رپ ) مورد استهزاء قرار دادند تا جایی که می گفتند شبیه خواندن روزنامه است. تا زمانی که با تلاش های او ، برای 6 آهنگ از 10 آهنگ او ، مجوز صادر شد.
 

موسیقی و آهنگ های یاس ، هم اکنون به وسیله ی میلیونها نفر دانلود می شود و به آن گوش می دهند و در وبسایت ها و پرشین بلاگ های مختلف می توان آنها را دید . در سال 2006 ، یاس آهنگ " سی دی رو بشکن " را نوشت و این درباره یک هنرپیشه ی زن ایرانی بود که قربانی لو رفتن فیلم شخصی خود شده بود . رسوایی کار این قربانی تا جایی پیش رفت که او کار خود را از دست داد . در آواز های یاس ، افرادی مورد انتقاد قرار گرفتند که در پخش کردن رسوایی مردم دخیل بودند و از آنها خواست تا این کار شرم آور را متوقف کنند .


یاس
 

آهنگ های یاس از آب های بین المللی نیز فراتر رفته و هم اکنون صدای نسل جدید چه در ایران و چه در خارج شده است و البته اغلب به او " توپاک فارسی " لقب داده اند . آهنگ " هویت من " با افتخار میراث فارسی توسط او خوانده شد و یاد آور فیلم جنجال بر انگیز 300 بوده است .موسیقی یاس دارای یک فرم استاندارد جدید برای رپ فارسی می باشد و الهام گرفته از بسیاری از رپرهایی است که با پیام های مثبت و پر مفهوم وارد موسیقی میشوند .
 

او با سایر موسیقیدانان همکاری دارد و قصد او معرفی رپ فارسی به جهان است .
 

آهنگ ها 

دانلود آهنگ ها در ادامه مطلب

شاهین بازدید : 238 جمعه 24 خرداد 1392 نظرات (0)

بسیاری از مردم به دنبال هیجان و ترس هستند. بنابراین شاید معرفی و شناسایی برخی از عجیب‌ترین و ترسناك‌ترین مكان‌های  دنیا بتواند راهنمای خوبی باشد برای ارضای حس کنجکاوی این گونه گردشگران.

 

موزه تاریخ پزشكی موتر، ‌فیلادلفیا

این موزه در مركز شهر فیلادلفیا، پنسیلوانیا قرار گرفته است كه شامل مجموعه‌ای از تجهیزات پزشكی، آناتومی و كالبدشناسی، نمونه‌های پاتولوژی و آسیب‌شناسی بدن، مدل‌های مومی و تجهیزات باستانی پزشكی است. در حقیقت این موزه بخشی از دانشگاه پزشكی فیلادلفیاست. بخش اصلی این مجموعه توسط دكتر توماس دنت موتر در سال 1858 اهدا شده است و برای آموزش و پژوهش‌های پزشكی به كار می‌رفت.

 

یكی از عجیب‌ترین چیزهایی كه در این موزه به نمایش درمی‌آید، تومور بدخیم و خطرناكی است كه از سقف دهان یك بیمار خارج كرده‌اند و همچنین برشی از مغز چارلز.جی. گویتیو كسی كه جیمز.ای. گارفیلد رئیس‌جمهور اسبق آمریكا را ترور كرد، در این موزه نگهداری می‌شود

 

شهرت این موزه به جهت داشتن نمونه‌های جالب و جذاب جمجمه‌های سر انسان است. در كنار این مجموعه از جمجمه‌ها، نمونه‌های آناتومی بدن، مدل‌های مومی اعضای بدن همانند مدل مومی یك زن با یك شاخ در پیشانی به همراه شماری از مدل‌های مومی از جمجمه‌های مختلف از دوره‌های متفاوت تاریخی زندگی بشر، بلندترین اسكلت كشف شده در شمال آمریكا، بقایای یك انسان بسیار بلند قد در حدود 9 فوت، مجموعه‌ای از گونه‌های مختلف از جنین انسان و بدن یك زن صابونی است.

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

در حقیقت این زن خودش را در حوضچه‌ای از صابون انداخته و به همین دلیل وی در قبری موم مانند مدفون شده و با ورود مواد شیمیایی موجود در این حوضچه، جسد وی تغییر شكل پیدا كرده است. شمار بسیاری از مدل‌های مومی این موزه مربوط به سده نوزدهم است كه در مجموعه ویژه موزه نگهداری می‌شود و برای گردشگران به نمایش درمی‌آید.

 

 

یكی از عجیب‌ترین چیزهایی كه در این موزه به نمایش درمی‌آید، تومور بدخیم و خطرناكی است كه از سقف دهان یك بیمار خارج كرده‌اند و همچنین برشی از مغز چارلز.جی. گویتیو كسی كه جیمز.ای. گارفیلد رئیس‌جمهور اسبق آمریكا را ترور كرد، در این موزه نگهداری می‌شود.

 

تالاب ترانك، جزایر مایكرونیزیا، هاوایی

در تالاب ترانك در جنوب غربی هاوایی، لاشه‌های تجهیزات نظامی ژاپن كه سال 1944 میلادی در آب‌های این تالاب فرو رفت، برای گردشگران به نمایش درآمده است.



 

در جنگ جهانی دوم بخش زیادی از نیروی نظامی ارتش ژاپن به همراه تجهیزات نظامی‌شان از قبیل تانك، كشتی و هواپیما در آب‌های این منطقه غرق شدند و امروزه گردشگران می‌توانند لاشه‌های این تجهیزات نظامی را از نزدیك ببینند.

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

نمایش این مجموعه یادآور یكی از بزرگ‌ترین و بدترین جنگ‌های جهان است كه خود می‌تواند ترس و هیجانی عجیب را در انسان به وجود آورد؛ چرا كه در آن انسان‌های زیادی از بین رفتند. موضوعی كه بیشتر به ترسناك بودن این منطقه دامن می‌زند، قرار گرفتن همه آنها در زیر آب است زیرا تجربه غواصی در اعماق دریا خود به اندازه كافی هیجان‌انگیز است، چه رسد به وقتی كه حین غواصی با لاشه‌های تانك و سایر ادوات نظامی مربوط به قرن پیش برخورد كنید.

 

 

فروشگاه جادوگری سونارا  در‌مكزیكوسیتی،‌مكزیك

یكی دیگر از مكان‌های ترسناك و عجیب گردشگری دنیا، بازار سوناراست كه در پایتخت مكزیك قرار دارد. در حقیقت این محل مركزی برای فروش انواع چیزهای عجیب و غریبی است كه در جادوگری كاربرد دارد. در این فروشگاه جنس‌های مختلف، گوناگون، عجیب و ماوراء طبیعی مانند خون مار زنگی به فروش می‌رسد!

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

جالب است بدانید همه روزه مسافران و گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به این بازار می‌آیند تا به خیال خود بتوانند از آینده خودشان باخبر شوند. در اینجا آینده گردشگران پیشگویی می‌شود و زندگی خوب و خوشی را از روی فال و پیشگویی به مردم ساده و زودباور وعده می‌دهند.

 

در كنار گرفتن فال و پیشگویی آینده، مردم می‌توانند جنس‌های خاص و ویژه‌ای كه برای داشتن شانس در زندگی معرفی می‌شود یا از سوی جادوگران و فال بینان توصیه می‌گردد، مانند خون مار زنگی یا مرغ مگس خوار خشك شده خریداری كنند.

 

جزیره ایستر، شیلی

از دیگر مكان‌های عجیب و مرموز دنیا، جزیره ایستر در شیلی است كه در آن مجسمه‌های سنگی غول‌پیكر مرموز و ترسناكی دیده می‌شود.‌ جزیره ایستر از جزایر پلینزی است كه در جنوب شرقی اقیانوس آرام قرار گرفته است؛ این جزیره در سال 1888 به كشور شیلی ملحق شد و جزیره‌ای خاص برای این كشور به حساب می‌آید. این جزیره به خاطر تندیس و مجسمه‌های یادبود باقی مانده كه به آنها موآی می‌گویند، مشهور است. این مجسمه‌ها توسط مردم اولیه راپانیو ساخته شده است. این جزیره از سوی یونسكو یك سایت میراث جهانی شناخته شده است كه به همراه منطقه پارك ملی راپانیو محافظت می‌شود.

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

تاریخ گذشته این جزیره نشان می‌دهد كه مردم ساكن آن با انواع بلایای گوناگون درد و رنج از قبیل خشكسالی، بیماری‌های همه‌گیر، جنگ، تاخت و تاز ناگهانی اسیران، استعمار و حتی قطع درختان جنگلی روبه‌رو شدند كه همین موارد باعث از بین رفتن ساكنان این جزیره شد. تاریخ زندگی ساكنان نخستین این جزیره به سال 300 تا 1200 میلادی برمی‌گردد.

 

مجسمه‌های بزرگ سنگی جزیره یا همان موآی بین سال‌های 110 تا 1680 میلادی تراشیده شده‌اند كه هنوز مشخص نیست چگونه این مجسمه‌ها به اینجا منتقل شده‌اند. این مجسمه‌ها بسیار بزرگ هستند و از سنگ‌های یكپارچه ساخته شده‌اند كه به آسمان خیره شده‌اند و شمار آنها به 887 مجسمه سنگی می‌رسد كه در مجموع در جزیره و در موزه آن به نمایش گذاشته شده است. در سال 2011 بزرگ‌ترین مجسمه موآی در یكی از حفاری‌ها از خاك بیرون آورده شد كه نشانگر این است كه این مجسمه قدیمی‌تر و بزرگ‌تر از دیگر نمونه‌های كشف شده است.

 

مرداب مانچاك، لوزیانا

مرداب مانچاك كه در لوزیانا قرار‌گرفته به مرداب ارواح نیز شناخته شده است. درختانی كه در آب ریشه دوانده‌اند و در مرداب استوار شده‌اند به همراه رشته‌های خزه كه از درختان آویزان هستند، محوطه‌ای سرشار از ترس و وحشت را به نمایش می‌گذارند.

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

گردشگران و مسافرانی كه برای هیجان و شگفتی‌های ترس‌آور به این مرداب می‌روند، سوار كشتی‌هایی می‌شوند كه با نور مشعل راه خود را روشن می‌كنند و از مسیر‌های ترسناك با درختان سرو سر به فلك كشیده می‌گذرند. این مرداب یكی از ترسناك‌ترین مكان‌های طبیعی گردشگری جهان است كه سالانه شمار بسیاری از گردشگران و مسافران را به سوی خود می‌كشاند.

 

از زمانی كه خانه وینچستر برای بازدید باز شد، شكایت‌ها‌ی بسیاری از بازدیدكنندگان گزارش شده كه نشان از وقایع عجیب و غریب دارد. گردشگران بسیاری سالانه برای همین داستان‌ها و حكایت‌های گوناگون و عجیب و غریب به بازدید از این خانه می‌پردازند

 

خانه وینچستر، سن خوزه، كالیفرنیا

خانه وینچستر، خانه بسیار بزرگی است كه بنا به گزارش‌های مردمی كه از این خانه بازدید كرده بودند، اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ می‌داد. این خانه در سن خوزه‌ كالیفرنیا قرار دارد و دارای اتاق‌های بسیاری است كه ارواح در 160 اتاق آن منزل گزیده‌اند! بنا به داستانی كه از خانه شنیده می‌شود، ارواح ساكن این محل به خاطر دختری به نام سارا در این خانه مانده‌اند.

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

این خانه یكی از ترسناك‌ترین جاذبه‌های گردشگری است كه برای بازدید عموم گشایش یافت. از زمانی كه خانه وینچستر برای بازدید باز شد، شكایت‌ها‌ی بسیاری از بازدیدكنندگان گزارش شده كه نشان از وقایع عجیب و غریب دارد. گردشگران بسیاری سالانه برای همین داستان‌ها و حكایت‌های گوناگون و عجیب و غریب به بازدید از این خانه می‌پردازند.

 

بن‌بست ماری كینگ، ‌ادینبورگ

در سده هفدهم در شهری در ادینبورگ، چند خیابان را برای بیماران طاعونی بسته بودند. كسانی كه به بیماری طاعون مبتلا می‌شدند، در كمال سنگدلی در این محل حبس می‌كردند تا از گرسنگی و تشنگی بمیرند. از مهم‌ترین این خیابان‌ها بن‌بست ماری كینگ است. گذشته تیره، تاریك و ترسناك این بن‌بست‌ باعث شد كه همه ساله تعداد زیادی از گردشگران به قصد دیدن این محل به آنجا سفر كنند.

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

دلیل اصلی شهرت این خیابان به جهت داستان‌های ماورایی و ترسناك و ارواح گوناگون است كه باعث شد مسوولان گردشگری محلی‌ آن را برای بازدید گردشگران آماده نمایند.

 

ادینبورگ خود شهری قدیمی و از زمان قرون وسطی است. بن‌بست ماری كینگ و چند خیابان دیگر كه به اعتقاد برخی از بازدیدكنندگان هنوز در خود صدای ناله‌های بیماران طاعونی را حفظ كرده، همه ساله پذیرای تعداد زیادی از گردشگرانی است كه در پی تجربه‌های متفاوت از ترس و هیجان هستند.

 

دخمه مخفی تِلِما، سیسیلی

یكی از مرموزترین خانه‌های دنیا، خانه‌ای روستایی است كه از سنگ ساخته شده و در سیسیلی قرار دارد. این خانه كه همچون دخمه‌ای ترسناك دارای تعداد زیادی نقاشی‌ها‌ی دیواری است، زمانی مركز بین‌المللی برگزاری مجالس گروه‌ها‌ی شیطانی بود! این افراد با گردهم آمدن در این مكان اقدام به انجام انواع كارهای شیطانی و ضدانسانی می‌كردند كه همین موضوع باعث شده است تا بتوان آن را در زمره آثار ترسناك جهان قرار داد.

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

قدمت دخمه مخفی تِلِما دست‌كم به دهه 1920 می‌رسد و خانه‌های ترسناك و مرموزی است كه علاقه‌مندان به مكان‌های مرموز می‌توانند با بازدید از این دخمه ترس را از نزدیك حس كنند.

 

آمار خودكشی در این پل بسیار بالاست و مردم آنجا معتقدند غریبه ای كه روی پل با نا امیدی قدم می‌گذارد، به دنبال مرگ آمده است.با وجود اینكه میله‌هایی به ارتفاع سه متر روی این پل نصب شد تا مانع از پریدن شود اما بازهم افراد زیادی خودشان را به آغوش مرگ می سپارندو روی این پل قدم می‌گذارند

 

پل مرگ، سانفرانسیسکو

پل طلایی سانفرانسیسکو كه به دروازه طلایی مشهور است، به رنگ طلایی نیست و تا كنون دوبار بیشتر رنگ نشده است. آمار خودكشی در این پل بسیار بالاست و مردم آنجا معتقدند غریبه ای كه روی پل با نا امیدی قدم می‌گذارد، به دنبال مرگ آمده است.با وجود اینكه میله‌هایی به ارتفاع سه متر روی این پل نصب شد تا مانع از پریدن شود اما بازهم افراد زیادی خودشان را به آغوش مرگ می سپارند و روی این پل قدم می‌گذارند.

 

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

 

به همین دلیل بازدید از این پل هم به هیچ گردشگری توصیه نمی‌شود. همچنین پل یادبود جورج واشنگتن در سیاتل دومین پل مرگبار آمریکا، بازدیدکننده‌های زیادی را به این منطقه می‌کشاند. در جمهوری چک و شهر پراگ هم پلی به نام نوسل وجود دارد که به خاطر خودکشی‌های زیاد افراد ناامید، به پل مرگ مشهور شده و از مناطق ممنوعه گردشگری به حساب می‌آید.

 

 

باغ سمی، ایتالیا

ایتالیا ارای ، معروف ترین فضای سبز گیاهان دارویی و سمی مربوط به قرن‌ها پیش به نام پادوا‌ست كه در گذشته بازدید كنندگان بسیاری را به سوی خود جلب می كرده ،اما به دلیل ناآشنایی بازدیدكنندگان با گیاهان موجود در این باغ و دست زدن عمدی یا اشتباهی دچار مرگ می شدند از این رو این باغ زیبا به باغ مرگ معروف شده و افراد عادی دیگر اجازه ورود به این باغ زیبا را ندارند كه البته ماهم به شما توصیه نمی كنیم از این باغ دیدن كنید.

 

 

ترسناک‌ترین مکان‌های دیدنی دنیا

 

شاهین بازدید : 243 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)
ضرب المثل های باحال  بروز شده ی از نوع  ایرانی

گیرم پاپی تو بود فاضل — از فضل پاپی تو را چه حاصل
 
ندیدیم اورانیم ولی دیدیم دست مردم!

آب در "آب سرد کن” و ما تشنه لبان می گردیم!
 
آب که سر بالا میره، قورباغه "هوی متال” میخونه!!!
 
پرادو سواری دولا دولا نمیشه!
 
نابرده رنج گنج میسر نمی شود — مزد آن گرفت جان برادر که کلاه برداری کرد
 
اسکانیا(scania) بیار باقالی بار کن!

بیفستراگانوفه خالته، بخوری پاته نخوری پاته!
 
موش تو سوراخ نمی رفت ساید بای ساید به دمبش می بست!

گر صبر کنی ز قوره، لوپ لوپ سازی!
 
پاتو از پارکتت درازتر نکن!
 
هری پاتر آخرش خوشه!
 
قربون بند کیفتم، تا کارت سوخت داری رفیقتم!
 
ادکلن آن است که خود ببوید — نه آنکه فروشنده بگوید
 
ماکرو ویو به ماکرو ویو می گه روت سیاه!
 
بزک نمیر بهار میاد آناناس با خیار درختی میاد!
 
یا منچستریه منچستری یا رُمیه رُمی(AS Rom)
 
سرش بوی پیتزا ی سبزیجات میده!!!
 
آنتی بیوتیک بعد از مرگ سهراب! 

شاهین بازدید : 225 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
دیکشنری فارسی به فارسی (طنز)

دبستان: روزهای خوش نوجوانی، مشق شب، فحش بابا، فلک معلم، شلنگ ناظم، خوشی در مراسم ختم.


کشمش: انگوری که خود را ساعت ها زیر آفتاب برنزه کرده است.


هالک شگفت انگیز: بر و بچه های بدنساز، پس از پایان تمرین، چنین تصوری از هیکل خود دارند.


گیاهخواری: طریقه ای از زندگی که قدیما، شکارچیان دست و پا چلفتی اختراع کرده بودند.


بزرگسال: فردی که از سن رشد طولی گذشته و مشغول رشد عرضی است.


دانشگاه: یک دوره چهارساله که ... چیز بیشتری یادم نمی آید.


مغز: ارگانی از بدن که ما فکر می کنیم که فکر می کند.


خلاق: آدمی که حداقل بیست دلیل برای انتخاب روش ابلهانه خود دارد.


منوآل (هلپ): قسمتی از رایانه که به شما در یافتن سوال های بیشتر کمک می کند.


بکاپ: کاری که همیشه وقتی یادتان می افتد انجام دهید که اطلاعاتتان به فنا رفته است.


جلسه دفاع پایان نامه: هنر انتقال اطلاعات دانشجو از طریق پاورپوینت و توجه اساتید داور و راهنما، بدون عبور از ذهن هر دو.


شخصیت: آن چیزی است که اگر شما آن را از دست بدهید، همه اطراف شما را خالی خواهند کرد. (می تواند پول، قیافه و یا شهرت باشد.)


رزومه: جمع آوری هرگونه اطلاعات غلط درباره خود به منظور دستیابی به یک شغل پردرآمدتر


کار: وقفه ای مشمئز کننده بین خواب و خواب


عشق: یکی از خفن ترین بیماری های بشر که تنها راه از بین رفتنش، ازدواج است.


راز: عبارتی که روزی قرار است به کسی بگویید و پشیمان شوید.


جالبه: کلمه ای که در چت های محترمانه، به منظور پایان مکالمه طرف مقابل استفاده می شود.


قابل اجتناب: دقیقا به کاری می گویند که یک گاوباز انجام می دهد.


ازدواج: وقتی که دو نفر تبدیل به یک نفر می شوند، اما مشکل اینجاست که دقیقا کدام یک؟


شاهد: فردی که ابتدا قسم می خورد که حقیقت را، تمام حقیقت را، و نه چیزی جز حقیقت را بگوید و سپس شروع به تعریف داستانی می کند که وکیل از او خواسته است.


خانه داری: مجموعه کارهایی که درون خانه صورت می گیرد، شامل خوابیدن تا لنگ ظهر و تماشای تلویزیون


لباسشویی: یکی از لوازم خانگی که مخصوص خوردن جوراب است.


فهرست خرید: لیستی که تهیه اش ساعت ها طول می کشد اما در فروشگاه به یاد می آورید که جا گذاشته اید.


مالیات: می گویند باید با لبخند پرداخت کرد، اما من امتحان کردم، نقد می خواستند.


فردا: یک تکنولوژی ساده برای رهایی از کارهای امروز.


طلاق: مرحله ای مابین ازدواج و مرگ


تجربه: نامی که آدم ها روی اشتباهات خود می گذارند.


پیری: وقتی آره یعنی نه، شاید یعنی حتما، جالبه یعنی خاطره و نوه آویزان از یخچال می شود.


روماتیسم: عشقولانه ترین بیماری کشف شده تاکنون


بیماری خوشخیم: یک بیماری که قرار نیست به این زودی ها از دستش خلاص بشوید.


پارادوکس: نسخه دو پزشک برای یک بیمار، نشانگر آن است.


پزشک: آدمی که با قرص هایش درد را از شما گرفته و با صورت حسابش، مرگ را به شما هدیه می دهد.


کمک های خارجی: انتقال پول از مردم فقیر در کشورهای ثروتمند به افراد ثروتمند در کشورهای فقیر.


آنتیک: وسیله ای که اجداد شما خریده اند و پدر و مادر شما خود را از شر آنها خلاص کرده اند و حالا شما دوباره برای خرید آن، پول گزافی پیاده می شوید.


مرگ: درمان دردها به طور ناگهانی و با کمترین مخارج


قبر: مکانی برای استراحت متوفی تا وقتی که سر و کله یک باستان شناس پیدا شود.


و غیره: علامتی که این مفهوم را می رساند؛ شما بیش از چیزی که واقعا می فهمید، می فهمید.


سیاست: هنر تقسیم کیک تولد، به گونه ای که هر کس احساس کند بزرگ ترین قطعه را صاحب شده است.


لوازم آرایشی: ابزاری که زن زیبا را زشت و زن زشت را زشت تر نشان می دهد.


صداقت: حالتی که شما پس از نوشیدن هفده دلستر لیمویی پشت سر هم دچارش می شوید.

شاهین بازدید : 233 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (0)
سوالات پ ن پ (طنز)

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید، میگه پیاده میشی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم!

رفتم دم مغازه به یارو میگم قرص پشه داری؟ میگه واسه کشتنش میخوای؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ برا سردردش میخوام!!!

رفتم تو آپارتمان دارم گوشت قربونی بین همسایه ها پخش میکنم، یارو میپرسه نذریه؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با خود گوسفنده مشکل داشتیم کشتیمش!!!

 

کمرم درد می کنه یه پارچه بستم بهش. داداشم میگه کمرت درد می کنه؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام ادای داداش کایکو رو در بیارم.

داریم ۱۰ نفری بازی شبکه ای میکنیم. اومده میگه جدی حال میده؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم.

تو صف پمپ گاز منتظرم تا نوبتم بشه، یارو زده به شیشه میگه آقا شما هم می‌خوای گاز بزنی‌؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ من می‌خوام لیس بزنم !

رفتم بانک پول بگیرم. کارمنده میگه پول رو میبرین؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام وایسم اینجا هر کس رقصید بریزم رو سرش شاباش بدم.

رفیقم شمارمو می خواست، گفتم: یادداشت کن ۰۹۳۲

گفت : تالیا داری؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ همراه اول شماره خالی نداشت بهم تو تالیا خط داد

رفتیم غار علیصدر، به رفیقم خفاش نشون دادم. میگه وای خفاشه؟!

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بتمن بود. اجاره خونه گرونه اینجا سکونت دارن فعلا!!!

با دوستم سه ساعت تو صف نونوایی وایساده بودیم صف ۴۰ متری نوبتم شده. یارو میگه نون می خوای ؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ تا الان قطار بازی می کردیم واگن آخرم بودیم

رفتم نوشابه بخرم به یارو میگم اینکه تاریخش مال دو سال پیشه. میگه : یعنی فاسد شده ؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مونده جا افتاده

دارم از گرما میمیرم، خودمو مثله چی دارم باد میزنم. بابام میاد میگه چیه ؟ گرمته ؟؟؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم حداکثر سرعت چرخش مچم رو امتحان میکنم

تو دستشویی به خواهرم میگم آفتابه رو میدی؟ میگه میخوای خودتو بشوری؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام آبش کنم بذارم تو یخچال

به یارو راننده میگم. آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره…

میگه، به سلامتی مسافرین؟…

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین، یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه

رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه

رفتم سم بخرم واسه سوسک، یارو میگه میخواین سریع بمیره؟!

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام شکنجش کنم ازش اعتراف بگیرم!!!

دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون،

اومده بیرون، میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم!

رفتیم رستوران، میگم ۲تا جوجه لطفا. میگه جوجه کباب؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ازین جوجه رنگیا، یه قرمز بدین یه سبز

به اپراتور اداره میگم لطفا شماره فلانی رو برام بگیر.میگه گرفتم وصل کنم؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ فوت کن، قطع کن

زنگ زدم ۱۱۵، میگه آمبولانس میخواین قربان؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یه پلیس ۱۱۰ میخوام، بقیش هم آدامس بدین!

به مامانم میگم من میرم کارواش، میگه ماشینم میبری؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دارم میرم اونجا دوش بگیرم

یارو اومده می‌بینه همکارم توی اتاق نیست. باز می‌پرسه خانم فلانی نیست؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ هستن. افتادن پشت اون کمد. با خط‌کش بزن در بیاد

مگس کش دستمه. مامانم میگه میخوای مگسا رو بکشی؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام رهبری ارکسترشون رو بکنم سمفونی بتهوون بزنن

حواسم نبود با صورت رفتم تو در. یارو میگه ندیدیش؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ من دارکوبم می خوام با منقار یه سوراخ برا خودم باز کنم برم تو

رفتم دکتر میگم: دو روزه بدنم خیلی درد میکنه!بعد از ۱۰ دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟!

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوای واسم دعا بنویس تا خوب بشم!!!

زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن … میگه خاک تو سرم, گشت ارشاد؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مرکز نخبگان ایران

حدود ۳ صبح بود رفتم سر یخچال پارچ آب رو برداشتم آب بخورم.

دوستم بلند شده میگه می‌خوای آب بخوری ؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می‌خوام بهشون آب بدم

سوار تاکسیم میگم آقا نگه دارید. میگه پیاده میشی؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام باد لاستیکا رو چک کنم…!

با گل رفتم بیمارستان. نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات…

رفتم صندلی بخرم واسه کامپیوتر. یارو گفت : راحت باشه؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خار داشته باشه.

دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟

میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم

یه طوطی گرفتم. فامیلمون اومده میگه طوطیه؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم

داشتم تلویزیون میدیدم.

بعد مادر بزرگم اومده کانال رو عوض کرده بهد به من میگه داشتی میدیدی؟؟؟!!!

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشتم گرمش میکردم تا شما بیای ببینی!!!

رفتم واسه استخدام. یارو میگه اومدی واسه استخدام؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم!

میگم بابا… تصمیمم رو گرفتم… می خوام زن بگیرم…

میگه میشناسیش؟ میگم آره.

میگه مجرده؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری

دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم.

میگه شما سوال داری؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری …

رفتم پیژامه رو از کمد برداشتم پوشیدم. بابام میگه از تو کمد برداشتی؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ گذاشته بودم تو یخچال تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم

زنگ زدم میگم مامان بیا منو گرفتن، میگه خاک تو سرم پلیس؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ مرکز نخبگان ایران!

طوطی گرفتم فامیلمون اومده میگه اااااااااااااااااااااااا طوطیه؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ یا کریمه یه کم با فتوشاپ تغییرش دادم!

به رفیقم میگم شارژر سوزنی داری؟ میگه می خوای موبایلتو شارژ کنی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ می خوام دگمه لباسمو باش بدوزم!

به رفیقم میگم چه خوب می‌شه اگه جور شه واسه جامِ جهانی‌ بتونیم بریم برزیل، میگه بریم بازیها رو ببینیم؟!

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیوید ویا داره خداحافظی می‌کنه، اسپانیا مهاجمِ خوب می‌خواد…!!!

میگم آقا شهید همّت کجاس؟ میگه بزرگراه شهید همّت؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ می‌خواستم خودشو پیدا کنم یه خانواده‌ای رو از نگرانی در بیارم!!!

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم. میگه نمره میخوای؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام!

سوار تاکسی شدم رسیدیم سر خیابون. گفتم مرسی. آقا می گه پیاده می شین؟

می گم پـَـَـ نــه پـَـَــــ خواستم بین مسیر یه تشکر ناغافلی کرده باشم جو از سنگینی درآد

مراقب جلسه کارت دانشجوییمو گرفته عکسمو دیده می گه خودتی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ عکس رضاخان رو گذاشتم جولو چشمام باشه

دوستم پاش تو گچه، یارو میگه شکسته؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ پاشو گچ کرده که از شهرداری عوارض نوسازی بگیره

به استاد میگم امتحان میان ترم رو بندازید عقب، میگه یعنی یه روز دیگه؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ ثانیه امشب!!!

میگه دگرگونی یعنی همون تغییرکردن و متغیر شدن؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ یعنی این گونی نه، یک گونی دیگه!

دوستم دماغشو عمل کرده، یارو بش میگه دوستت بینی عمل کرده؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ داشته مترو سوار میشده لای در گیــــــرکرده!

دارم حرف میزنم هی زبونم میگیره، بابام میگه:چته زبونت بند اومده؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام حرف بزنم اینجا بد آنتن میده!!!

دم کوه زنگ زدم به دوست دانشگام میگم بجنب بچه ها همه جمع شدند منتظر توایم!

میگه بچه های خودمون؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ بچه های شیرخوارگاه آمنه رو میگم که منتظرند بیای ژانگولر بازی از خودت درآری بخندند

تو یه ساختمون نیمه کاره با کلاه ایمنی وایسادم

کارگره میگه مهندس کلاه گذاشتی آجر تو سرت نخوره؟

گفتم پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام آقای ایمنی بیاد با هم کلیپ انیمیشن بازی کنیم

برنامه آشپزی تلویزیون:

خانم آشپز: حالا سینه مونو میزاریم گرم بشه.

شجاعی مهر: منظورتون سینه مرغه؟

خانم آشپز:پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام سینه خودمو گرم کنم

در آسانسورو باز کرده کوبونده تو سر من از درد اشکم در اومده میگه آخی دردت اومد؟؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ دیدم شب جمعه اس به یاد مرده هامون افتادم یه دیده ای تر کردم!!!

می خواستم به یکی از دوستام زنگ بزنم شمارشو یادم نمیومد به گوشی نیگا می کردم شاید یادم بیاد. بعد خواهرم اومده میگه می خوای زنگ بزنی؟

پـَـَـ نــه پـَـَــــ با تلفن مسابقه زل زدن گذاشتیم ببینیم کی کم میاره!

پیک پیتزایی میاد در میزنه. یارو میگه پیتزا آووردی؟!؟!؟

میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم آشغالاتونو ببرم

نصف صورتم ورم کرده رفتم دکتر، دکتره می گه آبسه کرده؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ باده اون ور صورتم خوابیده!!!

اومدم به بابام میگم بابا پول بده، میگه مگه پولات تموم شده؟

میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ با اون یه ذره پول تو جیبی رفتم یه بنز خریدم، بقیشم گذاشتم بانک!

میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ با اون دست فرمونت میخوای پول بنزم بهت بدم لابد؟!!!

میگم شما هم مگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ رو بلدی؟!میگه پـَـَـ نــه پـَـَــــ ! فقط تو بلدی !!!

 

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد این وبلاگ چیه؟؟؟
    کدوم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 35
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 689
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 665
  • باردید دیروز : 855
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 5,024
  • بازدید سال : 26,150
  • بازدید کلی : 185,251